VRAČILO BLAGA IN REKLAMACIJE
REKLAMACIJE
Kupec lahko prijavi reklamacijo na telefonsko številko 031/383879 ali po elektronski pošti na naslov marko@simplywild.si
Vsako pritožbo in reklamacijo bo ponudnik obravnaval v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije na
izdelke oziroma storitev lahko sporočite na e-naslov marko@simplywild.si.
V primeru opravičene reklamacije je kupec opravičen do vračila stroškov prevoza ali pošiljanja do višine stroškov prevoza po veljavni PTT.
VRAČILO BLAGA
Vsak kupec lahko v roku 14 dni od nakupa odstopi od pogodbe in blago vrne, ne da bi bilo potrebno navesti razlog vrnitve. Svojo namero o odstopu od pogodbe kupec sporoči na elektronski naslov marko@simplywild.si. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Vračilo artikla pošljete po pošti, na naslov: Marko Rajevc s.p., Kešetovo 6, 1420 Trbovlje.
Pogoji vračila blaga
V primeru vračila blaga neposredno na sedež podjetja, kupec izpolni odstopno izjavo, ki pa jo lahko natisne tudi tukaj in že izpolnjeno prinese na sedež podjetja. Kot datum odstopa od pogodbe velja datum, ko je kupec v poslovalnici oddal blago.
V primeru vračila blaga po pošti, kupec k pošiljki odda tudi pravilno izpolnjen in podpisan obrazec, ki ga lahko natisne tukaj. Kot datum odstopa od pogodbe velja datum, ko je pošiljka datirana s strani ponudnika poštnih storitev. Odpoved je veljavna, če je obrazec pravilno izpolnjen in podpisan. V primeru pošiljanja blaga po pošti, so stroški pošiljanja na strani kupca.
Kupec mora blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini ter v nepoškodovani embalaži in nespremenjeni količini embalaže. Ob vračilu blaga je potrebno predložiti ali v primeru pošiljanja po pošti, priložiti račun oz. dokaz nakupa vrnjenega blaga. Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga le v obsegu, ki je nujen za ugotovitev dejanskega stanja blaga. Če je predmet vračila blago, kupljeno kot komplet, je potrebno vrniti vse kose kompleta. Vračilo posameznih kosov kompleta ni mogoče.
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljavcu blaga (Pošta Slovenije oz. internem prevozu spletne trgovine Simply Wild). Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Pogoji vračila kupnine
Vračilo kupnine bo izvedeno v roku največ 30 dni od datuma odstopa od pogodbe v poslovalnici ali od datuma odposlane pošiljke (z dodano veljavno izjavo o odstopu od pogodbe), v primeru vračila blaga po pošti. V kolikor je bilo za blago, ki je predmet odstopa od pogodbe, pri nakupu unovčen bonus v kakršnikoli obliki, se kupcu vrne kupnina vplačanega zneska, ne pa tudi zneska, ki ga je prinesel bonus. Vračilo kupnine kupcu se izvede izključno z nakazilom na kupčev transakcijski račun. Vračilo kupnine v gotovini ni mogoče.
Kupec lahko prijavi reklamacijo na telefonsko številko 031/383879 ali po elektronski pošti na naslov marko@simplywild.si
Vsako pritožbo in reklamacijo bo ponudnik obravnaval v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije na
izdelke oziroma storitev lahko sporočite na e-naslov marko@simplywild.si.
V primeru opravičene reklamacije je kupec opravičen do vračila stroškov prevoza ali pošiljanja do višine stroškov prevoza po veljavni PTT.
VRAČILO BLAGA
Vsak kupec lahko v roku 14 dni od nakupa odstopi od pogodbe in blago vrne, ne da bi bilo potrebno navesti razlog vrnitve. Svojo namero o odstopu od pogodbe kupec sporoči na elektronski naslov marko@simplywild.si. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Vračilo artikla pošljete po pošti, na naslov: Marko Rajevc s.p., Kešetovo 6, 1420 Trbovlje.
Pogoji vračila blaga
V primeru vračila blaga neposredno na sedež podjetja, kupec izpolni odstopno izjavo, ki pa jo lahko natisne tudi tukaj in že izpolnjeno prinese na sedež podjetja. Kot datum odstopa od pogodbe velja datum, ko je kupec v poslovalnici oddal blago.
V primeru vračila blaga po pošti, kupec k pošiljki odda tudi pravilno izpolnjen in podpisan obrazec, ki ga lahko natisne tukaj. Kot datum odstopa od pogodbe velja datum, ko je pošiljka datirana s strani ponudnika poštnih storitev. Odpoved je veljavna, če je obrazec pravilno izpolnjen in podpisan. V primeru pošiljanja blaga po pošti, so stroški pošiljanja na strani kupca.
Kupec mora blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini ter v nepoškodovani embalaži in nespremenjeni količini embalaže. Ob vračilu blaga je potrebno predložiti ali v primeru pošiljanja po pošti, priložiti račun oz. dokaz nakupa vrnjenega blaga. Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga le v obsegu, ki je nujen za ugotovitev dejanskega stanja blaga. Če je predmet vračila blago, kupljeno kot komplet, je potrebno vrniti vse kose kompleta. Vračilo posameznih kosov kompleta ni mogoče.
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljavcu blaga (Pošta Slovenije oz. internem prevozu spletne trgovine Simply Wild). Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Pogoji vračila kupnine
Vračilo kupnine bo izvedeno v roku največ 30 dni od datuma odstopa od pogodbe v poslovalnici ali od datuma odposlane pošiljke (z dodano veljavno izjavo o odstopu od pogodbe), v primeru vračila blaga po pošti. V kolikor je bilo za blago, ki je predmet odstopa od pogodbe, pri nakupu unovčen bonus v kakršnikoli obliki, se kupcu vrne kupnina vplačanega zneska, ne pa tudi zneska, ki ga je prinesel bonus. Vračilo kupnine kupcu se izvede izključno z nakazilom na kupčev transakcijski račun. Vračilo kupnine v gotovini ni mogoče.